Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Κάργας"Δεν ήμουν 'στημένος' με τον Ολυμπιακό!"

Ο ποδοσφαιριστής της Παναχαϊκής, Γιάννης Κάργας μίλησε στον  ArenaFM 89,4 για το αυτογκόλ του οποίο έβαλε στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό και δήλωσε πως δεν ήταν σε καμία περίπτωση'στημένος' όπως κάποιοι έσπευσαν να του καταλογίσουν. «Είναι η πιο άσχημη στιγμή της καριέρας μου. Πήγα να διώξω την μπάλα, υπήρξε μια λάθος συνεννόηση με τον τερματοφύλακα μου και έγινε αυτό που έγινε. Πολλοί λένε πως ήμουν στημένος και κάτι τέτοια αλλά όσοι με ξέρουν γνωρίζουν πως δεν υπάρχει περίπτωση. Δυστυχώς αυτά τυχαίνουν. Ξέρω ότι όλοι θα νομίζουν πως δεν έχει γίνει κατά λάθος. Αφού οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου με ξέρουν δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο καθένας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα