Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Έβαλε αγγελία στο Linkedin για να βρει ομάδα..!

Η κρίση αναγκάζει σε κινήσεις...διαφορετικές από αυτές που εχουμε συνηθίσει.Αγγελία για ανεύρεση ποδοσφαιρικής στέγης δεν συναντά κανείς συχνά. Και όμως ο Ντέμι ντε Ζέου προχώρησε στην κίνηση αυτή σε μια… απέλπιδα προσπάθεια να βρει ομάδα.
Ο 31χρονος άσσος που έμεινε το καλοκαίρι ελεύθερος από την Αντερλεχτ, αποφάσισε να βάλει αγγελία στο προφίλ που διατηρεί στην σελίδα του "linkedin", προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον κάποιου συλλόγου!
"Είμαι 31 ετών ελεύθερος ποδοσφαιριστής και έχω αγωνιστεί για την Αλκμααρ, τον Άγιαξ, την Σπαρτακ Μόσχας και την Άντερλεχτ κατακτώντας τρία πρωταθλήματα και δύο Κύπελλα. Έχω αγωνιστεί 27 φορές με την εθνική ομάδα της Ολλανδίας τόσο στο EURO όσο και στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Παράλληλα, έχω παίξει 18 φορές στο Τσάμπιονς Λιγκ και έχω σκοράρει τρεις φορές.
Ψάχνω ομάδα στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή ή στο MLS. Ο μισθός εξαρτάται από την πόλη, το σύλλογο και τη χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε μου μήνυμα" αναφέρει η αγγελία του

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα