Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Παραμένει στα Χανιά ο πρόεδρος της ομαδας Νίκος Κατσίγιαννης ως το καλοκαίρι έστω και μετά...βλέπουμε! Ο ισχυρός άνδρας των Κρητικών λοιπόν, που συνέδεσε το όνομά του με την πολύ πετυχημένη πορεία των Χανίων φέτος, τόνισε ότι θα παραμείνει στο σύλλογο τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, ενώ γνωστοποίησε ότι στον πάγκο θα συνεχίσει να κάθεται ο μέχρι τώρα θεωρούμενος ως υπηρεσιακός τεχνικός Μάρκος Στεφανίδης.
Απόσπασμα από τα λόγια Κατσίγιαννη:"Θέλω να ξέρετε ότι ούτε άνθρωπος της καρέκλας είμαι ούτε θέλω να κάνω τον πρόεδρο. Εγώ ήρθα να βοηθήσω μία κατάσταση. Ούτε σωτήρας είμαι. Δεν είμαι τίποτα. Εγώ έχω δηλώσει από την αρχή ότι είμαι στρατιώτης της ομάδας. Η ομάδα με χρειάστηκε τώρα, βάζω μπροστά το μπέτι μου όπως λέτε εδώ στα Χανιά, να μην διαλυθεί. Όχι να διαλυθεί η ομάδα ή να πούμε, πάμε να σωθούμε αλλά να την συνεχίσω στο επίπεδο που ήταν. Λοιπόν, αυτό γιατί ακούγεται πάρα πολύ το ότι ήρθα κι έφυγα. Ούτε εγώ έχω καμία διάθεση να φεύγω και να έρχομαι."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα