Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Καταγγελίες Βαμβακούλα:"Κάναμε το άγαλμα και τρώγαμε γκολ!"

Καταγγελίες και υπονοούμενα Βαμβακούλα εις βάρος παιχτών του στον Καμπανιακό, καθώς και τους λόγους της αποχώρησής του εξήγησε σε δηλώσεις στο Αθλητικό Metropolis 95,5:
«Είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν για υτό και παραιτήθηκα και αν θέλετε να το διαπιστώσετε πάρτε το βίντεο και δείτε το. Παίζαμε με την Κοζάνη. Σε όλα τα παιχνίδια δεχθήκαμε 11 γκολ και εκεί φάγαμε τέσσερα κόντρα σε μια ομάδα που δεν έβαζε ούτε μισό το ματς. Πώς έγινε αυτό; Ο άνεμος έφταιγε. Εμείς ανοίξαμε τις πόρτες και δεν μπορέσαμε να κάνουμε αντίσταση καθόλου. Και επειδή έμαθα να σέβομαι κάποιους ανθρώπους και τους φίλους μου γι’ αυτό αποχώρησα. Πρώτα απ’ όλα, βέβαια, σεβάστηκα και την αξιοπρέπειά μου. Παραιτήθηκαν και 4-5 σύμβουλοι γι’ αυτό. Όλο αυτό το διάστημα που ήμουν εκεί δούλευα πολύ σωστά, όμως, όταν είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν στο τελευταίο ματς έπρεπε να αποχωρήσω. Αν δεις το ματς ήταν τα απίστευτα κι όμως αληθινά.
Στο συμβούλιο και αν δεις το βίντεο χτυπούν το κεφάλι τους με το πώς μπήκαν τα γκολ. Δεν είναι δυνατόν να φάμε 11 γκολ σε τόσα παιχνίδια και τέσσερα γκολ σε ένα παιχνίδι. Χάσαμε 4-3. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ στο πρώτο λεπτό 1-0, το γυρίσαμε σε 2-1. Φάγαμε ένα γκολ… Ομόνοια – Σύνταγμα. Μπορείς να το δεις στο βίντεο. Έφυγε το αριστερό μπακ και όποιος ήταν μπροστά του έπαθε το εξής. Έχεις ακούσει το τραγούδι του Πουλόπουλου “το άγαλμα”; Έτσι δεχθήκαμε τα γκολ. Και κάναμε από το 85’ και μετά τέσσερις κλασικές ευκαιρίες. Φτάναμε στην περιοχή και πέφταμε. Οι παίκτες μου έπαιζαν με παπούτσια χωρίς τάπες ενώ εκεί είχε χιόνι, είχε παγώσει το γήπεδο. Και όταν τους είπα βάλτε παπούτσια με τάπες έλεγαν (επίτηδες) δεν έχω... ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα