Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Κάμπος:"Πιο διάσημοι από εμένα οι ΠΑΟΚτζήδες!

Τις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του ΠΑΟΚ έκανε την Τρίτη (14/6) ο Ανγκολέζος επιθετικός Τζαλμά Κάμπος:

«Εντυπωσιάστηκα από τον ΠΑΟΚ. Ήξερα ότι είναι ένας τεράστιος σύλλογος στην Ελλάδα, αλλά δεν το φανταζόμουν όπως το βλέπω τώρα. Είναι μια πολύ καλή ομάδα. Δεν ήταν δύσκολο να βρω πληροφορίες για ένα τόσο μεγάλο κλαμπ. Μίλησα με κάποιους παίκτες όπως ο Γκέκας και ο Ιτάνζ, που έχει παίξει στον ΠΑΟΚ, καθώς και με τον Δημητριάδη με τον οποίο ήμασταν συμπαίκτες στη Γκεντσλερμπιρλιγκί. Μου είπαν μόνο καλά πράγματα για την ομάδα και το μέγεθος της και όχι έχει πάντα υψηλούς στόχους. Δε δυσκολεύτηκα να βρω πληροφορίες για το σύλλογο και τις φιλοδοξίες του.
Πρώτα από όλα θέλω να πω ένα ευχαριστώ στους ανθρώπους που βρήκαν τις λύσεις και με έφεραν εδώ. Ευχαριστώ το σύλλογο που πίστεψε στην ποιότητά μου και θέλω να ανταποδώσω όλες τις προσπάθειες που έκαναν για να με φέρουν εδώ αλλά και να προσφέρω στο λαό της ομάδας. Οι στόχοι μου σίγουρα, αν και είναι νωρίς, είναι να κερδίσω συνεχώς και βήμα βήμα, όλα είναι πιθανά».
Για το μήνυμά του στον κόσμο: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα τους γνωρίσω. Είναι πολύ διάσημοι. Πιο διάσημοι από μένα! Θέλω να τους γνωρίσω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα