Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Μπαταγιάννης: «Δεν είμαι ούτε τυφλός ούτε κωφός...»

Με το ισόπαλο 1-1  έφυγαν από τις Σέρρες τα Τρίκαλα, έχοντας πάντως πολλά παράπονα από τη διαιτησία του Γιαννουλάκη στο ματς με τον Πανσερραϊκό και με αφορμή το πέναλτι που ζήτησαν υπέρ του Γιαννιτσάνη στο 88'.
Μάλιστα, ο μεγαλομέτοχος των Θεσσαλών Δημήτρης Μπαταγιάννης εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του με ανάρτησή του στο facebook, αναφέροντας τα εξής: «Αν νομίζουν κάποιοι ότι είμαι τυφλός κάνουν λάθος …..αν νομίζουν κάποιοι ότι είμαι κωφός κάνουν λάθος …..για το μόνο σίγουρο που δεν κάνουν λάθος είναι ότι δεν μιλάω ….γιατί στην ζωή μου έχω μάθει να μιλάω με τις πράξεις μου ….και έτσι θα συνεχίσω ….ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΟΤ. Συνεχίζουμε …με το κεφάλι ψηλά. ΧΑΘΗΚΕ ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ».

Ετικέτες , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα