Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Μπύρος:"Βγάζω τη χρονιά φέτος σφίγγοντας τα δόντια, του χρόνου αποχωρώ από τη Δόξα Δράμας"

Ο ισχυρός άνδρας των Δραμινών, που έχει αποφασίσει να αποχωρήσει από τη Δόξα, ξεκαθάρισε πως θα μείνει μέχρι το τέλος της σεζόν και στη συνέχεια θα κουνήσει μαντίλι, αφού μόνο χρήματα χάνει.
Αναλυτικά όσα είπε στο Ράδιο Metropolis:
«Δεν έχω κάποιο λόγο να μείνω. Με το ζόρι βγαίνω να μιλήσω, επειδή δεν μπορώ να πω όχι. Δεν έχω, ούτε την ανάγκη να μιλήσω, ούτε να διαφημιστώ. Ο τζίρος που κάνω στις δουλειές μου είναι 0% από Ελλάδα, αν σας λέει κάτι αυτό. Δεν έχω σκοπό να κάνω τίποτα στην Ελλάδα για να μαζέψει ελληνικό χρήμα…».
Οι Δραμινοί σας χρειάζονται. Έχετε δώσει ένα όραμα στην ομάδα…
«Στο όραμά μου δεν μου φτάνουν οι φίλαθλοι. Πρέπει να βρίσκεις και τα χρήματα. Κι εγώ δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι μπορώ να βρίσκω. Το όραμα το έδωσα, γιατί μου υποσχέθηκαν άνθρωποι ότι η ομάδα θα βγει, θα ανεβεί και τα λοιπά.
Και λέω, εντάξει, παίζω τα ρέστα μου και του χρόνου θα έχω και κάποια κάποια εισοδήματα και δεν θα χρειαστεί να χρηματοδοτώ τόσο πολύ. Δεν το αντέχω, το καταλάβατε; Μπορείτε εσείς να χρεωθείτε ένα ραδιόφωνο που θα έχει μηδέν ακρόαση; Έχω δίκαιο, αλλά πού να το βρώ;».

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα