Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

"Δεν περίμενα να δεχτώ bullying από αριστερό πρωθυπουργό, τον οποίο είχα ψηφίσει"

Ιδιαίτερα ενοχλημένος για τη χρήση του ονόματός του από τον Αλέξη Τσίπρα κατά τη διάρκεια αντίπαράθεσής του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη εμφανίστηκε ο πρώην αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού, Θωμάς Μάτσιος, που έχει γίνει γνωστός στο πανελλήνιο για δηλώσεις του μετά από αγώνα της ομάδας του που είχαν αναβληθεί και είχαν μπερδέψει αρκετό κόσμο.

«Ποτέ δεν περίμενα να δεχτώ τέτοιο bullying από έναν αριστερό πρωθυπουργό, τον οποίο είχα μάλιστα ψηφίσει τον Γενάρη τον 2015. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ για τον Τσίπρα, τον είχα ψηφίσει και γελάστηκα και εγώ όπως όλος ο κόσμος. Δεν το περίμενα να με διακωμωδήσει στη Βουλή. Δεν με σεβάστηκε καθόλου. Αν ήμουν μέσα στη Βουλή, θα έλεγα λυπάμαι για λογαριασμό τον.

Αυτός έχει παιδιά. Εγώ δεν έχω οικογένεια για να με προσβάλει έτσι; Και εμένα ο πατέρας μου ήταν Αριστερός και έκανε φυλακή. Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει. Τι άλλο να κάνω; Να φτάσω στο σημείο να αυτοκτονήσω από ντροπή; Φτάνει πια», δήλωσε στα Παραπολιτικά ο Θωμάς Μάτσιος.

Ετικέτες , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα