Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Σωτήρης Βοργιάς:"Πούλησε την Παναχαϊκή ο Κούγιας.."

Ο πρώην διαιτητής Σωτήρης Βοργιάς, σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμο της Θεσσαλονίκης είπε πολλά και διάφορα....
Μέσα σε αυτά ότι "Ο Κούγιας έκανε τις καταγγελίες για να ανεβάσει την Παναχαϊκή. Εχω πληροφορία ότι πούλησε την Παναχαϊκή και αναλαμβάνει τον Ηλυσιακό που πλέον είναι στην Γ' Εθνική αφού ακυρώθηκε η συγχώνευση με το Αιγάλεω!"
Εκτός αυτού είπε ότι την επιρροή στους διαιτητές ασκεί μία..πρώην καφετζού, νυν σύζυγος διαιτητή με τα αρχικά Δ.Β. η οποία παίρνει τηλέφωνο διαιτητές και τους επηρεάζει!
Θυμήθηκε επίσης συνομιλία που είχε πριν από χρόνια με τον πρόεδρο του Εργοτέλη Α. Παπουτσάκη.«Μου είχε μιλήσει πριν από δυο χρόνια ο Παπουτσάκης. Μετά από ένα παιχνίδι με την Κέρκυρα, και μου είχε πει "τι πρέπει να κάνω για να έχω καλές διαιτησίες. να περάσω και εγώ από τα γραφεία της ΕΠΟ;"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα