Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Κύρος Βασάρας: Δεν έχει καμία σχέση η γυναίκα μου με εκβιασμούς!

Απάντηση στις καταγγελίες του Σωτήρη Βοργιά έδωσε ο Κύρος Βασάρας, ο οποίος οργισμένος αρνήθηκε πως η γυναίκα του έχει οιοαδήποτε σχέση με την επιρροή που ασκείτο σε διαιτητές!
"Δεν γίνεται ο Βοργιάς να αφήνει συνεχώς υπονοούμενα.Πώς γίνεται να τα ακούει όλα??Πρόκειται για εκστρατεία λάσπης. Δεν μπορεί να βγαίνει αυτός (σ.σ. Βοργιάς) και να μιλάει που ήταν πρόεδρος της επιτροπής ορισμού την εποχή της παράγκας»."
Για το Μακάμπι-Ολυμπιακός είπε πως "..Όσες φορές έχουμε βρεθεί με τον Κολίνα, δεν μου έχει πει τίποτα για περίεργο σε αυτό το ματς".
Αναφορικά με τον κουμπάρο του Γιώργο Δαλούκα: "..Είμαι κουμπάρος σε πάρα πολλά παιδιά. Όχι μόνο του Δαλούκα. Είναι δυνατόν να απολογηθώ εγώ για το τι κάνει ένας κουμπάρος μου;"
Ενώ τέλος δήλωσε πως "..για τον θαμνάκια δεν μου έχει πει εμένα η αστυνομία τίποτα επίσημο.."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα