Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ψωμιάδης: "Αυθόρμητη εμφάνιση, όχι σύλληψη"

Ο Μάκης Ψωμιάδης σε συνέντευξή του στην «Real News»δήλωσε πως αυθόιρμητα εμφανίστηκε στο αστυνομικό τμήμα και δεν..συνελήφθη!
«Είχα πρόθεση να εμφανιστώ ενώπιον της Δικαιοσύνης. Η συμπεριφορά μου, άλλωστε το δείχνει. Έμενα σε σπίτι 300 μέτρα από το δικό μου και όλο αυτό το διάστημα είχα επαφή με τους δικηγόρους μου. Μάζευα στοιχεία για την υπεράσπισή μου. Αναρωτιέμαι μήπως δεν άρεσε σε κάποιους η αυθόρμητη εμφάνισή μου στον ανακριτή που είχα προγραμματίσει για την Δευτέρα, την οποία προφανώς γνώριζαν, αφού παρακολουθούσαν τις τηλεφωνικές μου συνομιλίες. Την παρουσίασαν σαν σύλληψη. Ήταν αυθόρμητη εμφάνιση».
Όσον αφορά στις κατηγορίες που απαγγέλθηκαν εις βάρος του, απάντησε: «Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο εις βάρος μου στη δικογραφία, όπως δεν υπάρχει και για την ομάδα της Καβάλας, αλλά και για τον γιο μου Σταύρο. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου παράγοντα του ποδοσφαίρου, έτσι ώστε να έχω άποψη για το αν χρειάζεται κάθαρση ή όχι…».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα