Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Πιλάβιος:"Κατάφερα διάφορα στη θητεία μου ως πρόεδρος της ΕΠΟ, αλλά όχι όλα, το καλοκαίρι θα πως αν θα είμαι ξανά υποψήφιος"

Συνέντευξη στο agriniopress και στο συναδελφο Γιάννη Μπακέλα έδωσε ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος...
Τα πιο ενδιαφέροντα που είπε αφορούσαν έναν μίνι-απολογισμό της προεδρικής του θητείας ("άλλα πέτυχα, άλλα όχι"), είπε πως παλεύει για την αποκατάσταση του τραυματισμένου ποδοσφαίρου, ενώ το καλοκαίρι θα μας αποκαλύψει αν θα είναι ξανά υποψήφιος...( Και είχαμε μια καούρα..)

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη Πιλάβιου:
Για το αν έγινε πιο αξιόπιστο το ελληνικό ποδόσφαιρο στη συνείδηση των φιλάθλων μετά τα όσα έγιναν το καλοκαίρι: «Δεν είμαι φίλαθλος αυτή τη στιγμή για να σας πω. Σαφέστατα υπάρχει καχυποψία, τραυματίστηκε το ποδόσφαιρο. Όμως μετά από κάθε τραυματισμό γίνεται και η αποκατάσταση. Είμαστε σε ένα τέτοιο στάδιο, υπάρχουν κάποια θετικά βήματα, αλλά πάνω από όλα πρέπει να είμαστε από πάνω και να βλέπουμε τι γίνεται».
Για το τι πέτυχε επί των ημερών του: «Προσπάθησα για πολλά, άλλα τα πέτυχα άλλα όχι. Με γεμίζει χαρά και περηφάνια το ότι επί των ημερών μου πήγαμε στα τελικά των δύο διοργανώσεων των οποίων ήμουν πρόεδρος, με ικανοποιεί το ότι έχω τρεις πλεονασματικούς προϋπολογισμούς Και άλλα, αλλά δεν θεωρώ κάτι ότι είναι επίτευγμα».
Για το αν θα είναι εκ νέου υποψήφιος: «Θα γνωστοποιηθεί το καλοκαίρι το αν θα είμαι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα