Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Παραίτηση Παπουτσάκη από την προεδρία της Σούπερ Λίγκας με αιχμές για διαιτησία!

Μετά τον υποβιβασμό του Εργοτέλη στη Β Εθνική, ο ΑΠόστολος Παπουτσάκης υπέβαλλε και την παραίτησή του από την προεδρία της Σούπερ Λίγκας, αφήνοντας σαφείς αιχμές κατά της διαιτησίας!
Ενός κακού όμως μύρια έπονται, και ο Παπουτσάκης κινδυνεύει και με τιμωρία από τον αθλητικό εισαγγελέα, μιας και ο Αριστείδης Κορρέας ζήτησε την κασέτα των δηλώσεων που έκανε πρόσφατα, στις οποίες μιλούσε για καραμπινάτα σκάνδαλα και παρασκήνιο στη μεγάλη κατηγορία!


Η ανακοίνωση παραίτησης του Παπουτσάκη:
«"Ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σελίδα και να μπορέσουμε να κοιτάξουμε στα μάτια τον κόσμο. Να του πούμε ότι αυτό που βλέπει είναι καθαρό και κρίνεται στον αγωνιστικό χώρο". Αυτά ακριβώς ήταν, μεταξύ άλλων, τα λόγια μου στην πρώτη ομιλία μου αμέσως μετά την εκλογή μου στην προεδρία του Συνεταιρισμού.
Δυστυχώς, για όλους όσοι έχουμε επενδύσει στο ποδόσφαιρο, τα αποτελέσματα πολλές φορές κρίνονται από άτομα που δεν μπορούν να διαχειριστούν σωστά με τις αποφάσεις τους την εξέλιξη ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Και τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά.

Έπειτα από οκτώ μήνες ανιδιοτελούς προσπάθειας και με δεδομένο τον υποβιβασμό της ομάδας μου στη Football League, παρακαλώ όπως δεχθείτε την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου του Συνεταιρισμού.
Η αλήθεια είναι ότι προσδοκούσα περισσότερα και καλύτερα αποτελέσματα, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα είναι πάνω από τις δυνάμεις μας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα