Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Απειλείται με αφαίρεση βαθμών ο ΟΦΗ ελέω Βλόνταρτσικ και η παραίτηση Κορωνάκη..

Δεν λέει να αφήσει τον ΟΦΗ σε χλωρό κλαρί ο Πιότρ Βλόνταρσικ...Ο Πολωνός πρώην παίχτης της ομάδας, που δεν έχει πάρει ακόμα τα χρήματα που του οφείλονται από τους Κρητικούς,μέσω του δικηγόρου του ενεργοποίησε την ποινή αφαίρεσης βαθμών για τον ΟΦΗ από το νέο πρωτάθλημα!
Στον ΟΦΗ όμως προστέθηκε και νέο...χουνέρι, καθώς έφτασε στα γραφεία της ΠΑΕ η προσφυγή του Μπόλσινταρ Μπόντορ. Στον Ούγγρο μέσο είχαν εκχωρηθεί 15.590 ευρώ και του οφειλόταν 60.000 ευρώ για το διάστημα 01/01/12 - 30/06/12...
Οι νομικοί των Κρητικών βρίσκονται ήδη σε συσκέψεις για το πως θα αντιμετωπίσουν την ποινή αφαίρεσης βαθμών καταρχάς, όσο για τα υπόλοιπα η διοίκηση κάνει τις απέλπιδες προσπάθιές της προκειμένου να βρεθεί "ρευστό", που θα δώσει ανάσα στην ομάδα...


Την ίδια ώρα ο Σήφης Κορωνάκης παραιτείται από πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της ομάδας με μια ανακοίνωση...ιδιαίτερα αιχμηρή προς πολλές κατευθύνσεις και ιδιαίτερα προς Πουλινάκη, Τουγλή που όπως υποστηρίζει τον παραμύθιασαν...Παρατίθενται χαρακτηριστικά αποσπάσματα:

«Φεύγω από τα διοικητικά πράγματα της αγαπημένης μου ομάδας αηδιασμένος και πικραμένος. Είχα αποφασίσει να παραιτηθώ πριν από 10 ημέρες, βλέποντας όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν χρεώσει τον ΟΦΗ με έβαλαν μπροστά για να αναλάβω τις δικές τους ευθύνες να με κατηγορούν.

Για να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στη ΠΑΕ-ΟΦΗ θα είμαστε τυπικά και νόμιμα στις θέσεις μας έως τις 11/7, αφού είναι γνωστό ότι το σωματείο μας θα πρέπει να έχει διοίκηση.
Με φώναξαν οι κ.κ. Μάνθος Πουλινάκης, Κώστας Τουγλής, και μου είπαν ότι μιλάνε με το κ. Κουράκη και μου υποσχέθηκαν ότι θα βάλουν ο κ. Πουλινάκης 100.000 ευρώ, ο κ. Τουγλής 40.000 ευρώ και ο κ. Τσαμπουράκης 50.000 ευρώ και ο κ. Κουράκης ένα ποσό.
Όσα μου υποσχέθηκαν ήσαν όλα ψέματα.
Έτρεχα από το πρωί έως το βράδυ στην ΕΠΟ και στη λίγκα πάντα για το καλό του ΟΦΗ χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει να μπει φραγμός στον εμπαιγμό και στις άνομες πράξεις σε βάρος της μεγάλης δύναμης του ΟΦΗ που είναι ο φίλαθλος κόσμος και για το λόγο αυτό είμαι αποφασισμένος να αναφέρω ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ στην Γ.Σ. της 11/7.
Είμαι καθαρός και δεν έχω να φοβηθώ τίποτε.
Στις 11/7 θα μάθετε πολλά: Πριμ ανόδου, μαύρες σακκούλες, πως έρχονταν τα λεφτά και σε ποια ονόματα γραφόντουσαν για μετοχές.
Είμαι υποχρεωμένος να ενημερώσω το Ομιλίτικο λαό, γιατί ο λαός του ΟΦΗ κρατάει την ομάδα ζωντανή 87 χρόνια και για το λόγο αυτό θα πω όλη την αλήθεια.».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα