Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Διονύσης Ψωμιάδης:"Το ποδόσφαιρό μας έχει γεννήσει γκάγκστερς και βιάζεται από λαμόγια!"

Επιστολή προς τους προέδρους των Ενώσεων Ποδοσφαιρικών Σωματείων, απέστειλε ο υποψήφιος για την προεδρεία της ΕΠΟ, Διονύσης Ψωμιάδης, στην οποία καλεί τα μέλη να ψηφίσουν τους "ικανούς" ώστε να πάψει να βιάζεται το ελληνικό ποδόσφαιρο από"λαμόγια και γκάγκστερς", όπως είπε χαρακτηριστικά.Παρατίθεται ένα απόσπασμα της επιστολής Ψωμιάδη:

"Το ποδόσφαιρο  για πολλούς είναι μεροκάματο, για άλλους ένα τεράστιο έσοδο, για μας είναι μόνο έρωτας, πρόκληση, περιπέτεια, καθήκον, αφού είμαστε ασυμβίβαστοι και ονειροπόλοι. Γνωρίζουμε βέβαια ότι είμαστε η μοναδική χώρα όπου άνθρωποι με μηδενική κοινωνική προσφορά βρίσκονται πάντα στο προσκήνιο. Και είμαστε η μοναδική χώρα όπου οι απατεώνες επιβραβεύονται και οι έντιμοι διώκονται.
Γνωρίζω ότι αρκετοί παράγοντες φωνάζουν πάντα για την κάθαρση στο ποδόσφαιρο αλλά ψηφίζουν την ακαθαρσία για να γίνονται οι “δουλειές” τους. Πιστεύω όμως ότι ίσως υπάρξει κάποια αλλαγή, γι’ αυτό δίνω τη μάχη μου. Και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι να κερδίσω ή να χάσω. Ο Καζαντζάκης έγραψε ότι στη μάχη δεν ρωτάς αν νικήσεις ή αν νικηθείς. Μόνο πολεμάς για το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου, που φαντάζει ζοφερό. Ένα ποδόσφαιρο που έχει γεννήσει γκάνγκστερς, μπράβους, ιδιοτελείς παράγοντες κ.α. Εγώ παραμένω πιστός στις αρχές μου και ποτέ δεν θα ενδώσω στις επιθυμίες του κατεστημένου, πολιτικού και αθλητικού, αφού δεν έχω υποχρέωση σε κανένα, παρά μόνο στη συνείδησή μου. Είμαι ελεύθερος και απόλυτος άρχοντας του εαυτού μου. Έτσι θα συνεχίσω να πορεύομαι μέχρι το τέλος μου. Μέχρι να σταματήσει ο βιασμός του ποδοσφαίρου μας από τα λαμόγια.
Δεν έχω εισβάλλει στο ποδόσφαιρο μας θεωρώντας το εφαλτήριο για κοινωνική και οικονομική μου εξέλιξη και δυστυχώς, είμαστε η μοναδική χώρα όπου κάποιοι ρομαντικοί, όπως εγώ, καταστρέφουν την προσωπική, κοινωνική, επαγγελματική και οικογενειακή τους ζωή για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.
Ψηφίστε τους ικανούς και τους καινοτόμους.
Διονύσης Ψωμιάδης
Υποψήφιος Πρόεδρος ΕΠΟ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα