Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ταχτσίδης:"Απίστευτο το συναίσθημα στη Ρόμα"

Πολύ καλό το ντεμπούτο του Παναγιώτη Ταχτσίδη, στο 4-0 επί της Ζάγκλιεμπε με μια ασίστ και ένα υπέροχο γκολ και ο αμυντικός πρώην της ΑΕΚ και νυν της Ρόμα μίλησε στο κανάλι της ιταλικής ομάδας, τονίζοντας πως το συναίσθημα που νιώθει στην Ιταλία και στην "αιώνια" πόλη, είναι υπέροχο...
«Προσπαθώ κάθε φορά να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να είμαι έτοιμος όταν με χρειαστεί ο προπονητής μου. Είναι σπουδαίο αυτό που ζω. Δεν έχω καταλάβει ακόμα που βρίσκομαι. Σιγά – σιγά καταλαβαίνω πόσο μεγάλος σύλλογος είναι η Ρόμα.Οι συμπαίχτες μου, μου είπαν να προσέχω και πως τώρα είναι ακόμα η αρχή. Το γκολ που σημείωσα ήταν εμπνευσμένο από τον Τότι. Πετυχαίνει πάρα πολλά παρόμοια γκολ στις προπονήσεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα