Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Οικονομίδης:"Στον ΠΑΟΚ σημεία και τέρατα"

Στο Αθλητικό Μετρόπολις μίλησε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΟΚ Λάκης Οικονομίδης, ο οποίος αναφέρθηκε στα τελευταία χρόνια διοίκησης στον δικέφαλο και στο πόρισμα της επιτροπής διαφάνειας για τον ΠΑΟΚ που έδειξε...σημεία και τέρατα!

"Τα τελευταία 15 χρόνια ο ΠΑΟΚ είναι σε μια συνεχή αδιαφάνεια, με τους Μπατατούδη, Γούμενο και τις διορισμένες διοικήσεις. Από το 2007 και μετά υπήρξε μια τεράστια συστράτευση του κόσμου. Μόνο κόσμος υπάρχει στην ομάδα. οι μεγαλομέτοχοι μας έφεραν εδώ. Έχει μεγάλη ευθύνη ο ΑΣ για όλο αυτό».

Για την κατάσταση που επικρατεί στην ΠΑΕ, ανέφερε: «Πριν από δύο χρόνια εκλέχθηκε μια επιτροπή διαφάνειας και για την ΠΑΕ και για την ΚΑΕ. Πληροφορήθηκα ότι έχει βγει ένα πόρισμα. Αυτό το πόρισμα βρίσκεται στα χέρια μου, αλλά δεν θα πω πως. Είμαι μέτοχος στην ΠΑΕ και μέλος 40 χρόνια στον ΑΣ ΠΑΟΚ. Είχα έννομο δικαίωμα να το έχω και παρότι το ζήτησα δεν μου το έδωσαν, το πήρα από μόνος μου. Είδα σημεία και τέρατα μέσα. Ο ΠΑΟΚ πριν 15 χρόνια δεν ήταν έτσι σε κανένα τμήμα. Δεν θα πως ποια είναι τα σημεία και τα τέρατα. Θα γίνει μια συνάντηση στις 27 του μηνός και ότι έχω να πω θα το πω εκεί. Πρέπει να σας πω ότι διαβάζοντας ο εισαγγελέας κάποια πράγματα θα μας καλέσει. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ πρέπει να ξέρει τι γίνεται. Αυτό διότι αυτός χρηματοδοτεί τα τελευταία πέντε χρόνια την ομάδα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα