Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Κούγιας:"Ο Μαρινάκης είναι πίσω από το 3-3 στην Καλλιθέα!"

Συνεχίζει τη"μετωπική" με το Βαγγέλη Μαρινάκη ο Αλέξης Κούγιας. Με δηλώσεις που δημοσιεύει η εφημερίδα «Πελοπόννησος της Δευτέρας» αναφέρει πως αυτός κρύβεται πίσω αό το 3-3 που έφερε η ομάδα της Πάτρας στην Καλλιθέα!
Ακολουθεί χαρακτηριστικό απόσπασμα: «Ανύπαρκτο το πέναλτι που δόθηκε σε βάρος μας και τριπλό επιθετικό φάουλ στη φάση του 3-3. Δεν ήταν τυχαίος ο διαιτητής. Πρέπει να ξεσηκωθεί όλη η Αχαΐα γι' αυτό που συμβαίνει. Ζήσαμε σήμερα στην Καλλιθέα φαινόμενα Αμπάρκιολη. Ναι, ο Μαρινάκης είναι από πίσω, αυτό πιστεύω. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα, όμως. Όπως πήραμε την άνοδο από την Γ' στη Β' Εθνική, θα το πάρουμε και φέτος με αντιπάλους τελειωμένες ομάδες και συνταξιούχους. Δεν υπήρξα ποτέ ραγιάς. Ο Μαρινάκης δεν κατάλαβε ότι δεν είμαι μόνος μου. Πίσω μου είναι η ιστορικότερη ομάδα της Ελλάδας και 500.000 Αχαιοί, αλλά και όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα που ζει υπό καθεστώς ποδοσφαιρικής χούντας εδώ και χρόνια. Θα κάνω το καθήκον μου, λοιπόν. Έχω υποχρέωση σε όσους με ξέρουν από τότε που γεννήθηκα, στους συναδέλφους μου δικηγόρους, στους δικαστές, στους Εισαγγελείς και στα παιδιά μου να δείξω ποιο είναι το πραγματικό ποδοσφαιρικό σκουπίδι. Όλη η Ελλάδα θα μάθει τι έχουμε υποστεί, τι μου ζήτησαν να κάνω για να πάει η Παναχαϊκή στην Σούπερ Λίγκα και γιατί δεν είμαστε εμείς στη Σούπερ Λίγκα και είναι ομάδες σφραγίδες χωρίς οπαδούς και χωρίς να έχουν να δώσουν τίποτα στο ποδόσφαιρο, με παίκτες δανεικούς και προπονητές υπαλλήλους».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα