Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Σάντος:"Βαρέθηκα να κάθομαι σπίτι, θέλω να ξαναδουλέψω σε σύλλογο!"

Είδηση έβγαλε ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδας Φερνάντο Σάντο μιλώντας στον ΟΤΕ TV. Ο Σάντος δήλωσε εκτός άλλων, πως κουράστηκε να κάθεται σπίτι και πως ήρθε η ώρα να ξαναδουλέψει και σε έναν σύλλογο!
ΑΠόσπασμα των δηλώσεών του:«Στην Ελλάδα έμεινα για άλλα δύο χρόνια με απόφαση καρδιάς και όχι λογικής. Ηταν τόσο έντονο αυτό που μου "έλεγε" η καρδιά μου που τελικά πείστηκα, παρ' ότι ομολογουμένως ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ηταν μια καθαρά συναισθηματική απόφαση. Τη στιγμή που έφυγα από τον ΠΑΟΚ, το έκανα γιατί είχα κουραστεί τόσα χρόνια σε καθημερινή βάση στους πάγκους και χρειαζόμουν ένα διάλειμμα από αυτή την τριβή.
Πλέον θεωρώ ότι είμαι έτοιμος να δουλέψω σε έναν σύλλογο. Είναι πολύ σημαντική για μένα η παρουσία μου στην Εθνική Ελλάδας, με την οποία έχω ζήσει και εξακολουθώ να ζω μεγάλες στιγμές. Ωστόσο δεν μπορώ να περνάω τόσους μήνες χωρίς καθημερινή δουλειά. Δεν μπορώ να κάθομαι σπίτι συνεχώς, χωρίς να δουλεύω. Θα ήθελα να επιστρέψω στην καθημερινότητα ενός συλλόγου, μου έχει λείψει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα