Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Επανομή:"Τραμπουκισμοί από τους ανθρώπους του Φωκικού!"

Καταγγελίες για τραμπουκισμούς και ξυλοδαρμό παιχτών της έκανε η Αναγέννηση Επανομής μετά το παιχνίδι με το Φωκικό. Πιο συγκεκριμένα οι Κουκουλέκης και Μπαλασάς φαίνεται πως δέχτηκαν χτυπήματα στα αποδυτήρια από ανθρώπους του Φωκικού!
Ο Κώστας Βελιτζέλος δήλωσε: «Θέλω να πω και κάτι ακόμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχομαι να παίξω με την ομάδα μου στον Φωκικό και θέλω να πω κάτι. Ξέρουμε ποια ομάδα είναι, ποιους ανθρώπους έχει και με τι επίπεδο και το αν σέβονται τον αντίπαλο. Η σημερινή φιλοξενία, από κάποιους ανθρώπους και όχι απ’ όλη την ομάδα, ήταν απαράδεκτη. Να χτυπάνε ποδοσφαιριστές στο ημίχρονο του αγώνα, μου θύμισε την εποχή που έπαιζα μπάλα στο ερασιτεχνικό της Φλώρινας. Τραμπουκισμοί τέτοιου είδους ανήκουν στο παρελθόν. Είναι απαράδεκτο. Τέτοιοι άνθρωποι περισσεύουν στο χώρο. Φτάνει πια».
Από την πλευρά του, ο Σεραφείμ Μωυσίδης πρόσθεσε: «Ντρέπομαι που είμαι ποδοσφαιριστής σε αυτή την κατηγορία. Δύο ποδοσφαιριστές της ομάδας μου, ο Κουκουλέκης και ο Μπαλασάς, δέχτηκαν γροθιές. Υπάρχουν βίντεο γι’ αυτά. Ντρέπομαι που ήρθα εδώ. Δεν έχω κάτι με τον κύριο Δημητρίου και τα παιδιά του Φωκικού. Αυτά που έγιναν από δυο-τρεις είναι απαράδεκτα. Ελπίζω να μην τα περάσει άλλη ομάδα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα