Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Σαλπιγγίδης:"Φοράω παντελόνια, δεν μούτζωσα το βοηθό!"

Σχετικά με την αποβολή του λόγω της...μούτζας στον επόπτη μίλησε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μετά το τέλος της προπόνησης του ΠΑΟΚ. Ο Σαλπιγγίδης επέμεινε πως δεν μούτζωσε το βοηθό διαιτητή και πως φοράει παντελόνια να το παραδεχόταν αν το έκανε!
Απόσπασμα των δηλώσεών του: «Δεν μούτζωσα το βοηθό. Ηταν μία κίνηση αγανάκτησης. Σε μία διεκδίκηση της μπάλας ο αντίπαλος βρήκε και εμένα. Εκανα μία κουβέντα με τον βοηθό τον ρώτησα αν πήρε την μπάλα και μου λέει ναι. Στη συνέχεια έκανα αυτή την κίνηση αγανάκτησης σα να ήθελα να τον πω άσε μας μωρέ και όχι αυτό που αντιλήφθηκε και γι' αυτόν τον λόγο αποβλήθηκα. Μου είπε ότι από την παρουσία μου στα γήπεδα έδειξα ότι αντιμετωπίζω με σεβασμό αντιπάλους και διαιτητές, θεωρώ ότι ήταν η κακιά στιγμή και δυστυχώς βρέθηκα σε αυτή την θέση.
Δεν θα αποφασίσω εγώ ποια θα είναι η ποινή θεωρώ, πάντως, ότι δεν πρέπει να τιμωρηθώ. Η άποψή μου είναι ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει αυτοί που βγάζουν τις αποφάσεις να δίνουν βάση και σε όσα λένε οι πρωταγωνιστές και τώρα πρωταγωνιστής είμαι εγώ. Τόσα χρόνια που είμαι στα γήπεδα έχω αποδείξει ότι φοράω παντελόνια και ότι δεν έκανα αυτό που γράφτηκε στο φύλλο αγώνα. Αλλοι που έκαναν ανάλογες ενέργειες δεν τιμωρήθηκαν.
Παρόλο που η κίνηση μου είναι λάθος με το γράμμα του νόμου είναι κίτρινη κάρτα, θεωρώ ότι ήταν είναι μία κακιά στιγμή του βοηθού ίσως από απειρία, ίσως αυτό είδε το θέμα είναι πως τώρα βρίσκομαι σε αυτή την θέση".
Εκανα λάθος αλλά ήταν κίτρινη κάρτα, είμαι ήσυχος με την συνείδησή μου, δεν εκανα αυτό που έγραψαν. Πήγα μέσα είπα τον βοηθό είσαι σίγουρος και μου λέει ναι. Του είπα αφού είδες αυτό καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιον. Μία μούντζα είναι ξεκάθαρο να την διακρίνεις, ουσιαστικά νομίζω ότι αυτό μπορεί να με δικαιώσει. Εχω κουραστεί να το συζητάω αυτό το θέμα, είτε γνωστοί είτε άγνωστοι στον δρόμο μου μιλούν γι' αυτό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα