Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ψηφίδης:"Δεν είμαι λαμόγιο!"

Σπάνια ακούμε κάποιον να αντδρά στους χαρακτηρισμούς που του προσάπτουν λέγοντας πως...δεν είναι λαμόγιο!Αυτά ήταν τα λόγια μεταξύ άλλων του προέδρου της ΠΑΕ Άρης Γιάννη Ψηφίδη, ο οποίος και μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ fm για τις τελευταίες εξελίξεις στο στρατόπεδο του Άρη και επιτέθηκε παράλληλα στο Λάμπρο Σκόρδα.
Απόσπασμα από τις δηλώσεις Ψηφίδη: "Ο Σκόρδας μαζί με κάποιους οπαδούς επανέρχεται με μία παρέα ορισμένων - υποτίθεται οπαδών που αγαπούν τον Άρη - και κάνει τον σωτήρα της ομάδας.
Βγαίνει αυτός ο ανεκδιήγητος άνθρωπος και υπόσχεται ότι η ομάδα μπορεί να κάνει το 3 στα 3 στους αγώνες που απομένουν στο πρωτάθλημα. Πώς μπορεί να εγγυηθεί κάτι τέτοιο; Αυτός και οι γύρω από εκείνον χαρακτηρίζουν εμένα λαμόγιο. Ασχολούμαι με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τόσα χρόνια και ο αδερφός μου ήταν μέλος της ομάδας που πήρε το Κύπελλο. Χαρακτηρίζουν λαμόγιο εμένα, που είμαι άμισθος τους τελευταίους τρεις μήνες. και οι φίλοι και οι γνωστοί μου νομίζουν ότι μπήκα στον Άρη για να τα πάρω. Δεν είμαι λαμόγιο. Εγώ παρέλαβα αυτό τον Άρη, δεν τον δημιούργησα. Έχουμε κουραστεί. Αυτό θα γίνει με σταθερή διοίκηση, η οποία θα τοποθετήσει τις δικές της θέσεις ή να έρθει ένας δυνατός ιδιοκτήτης. Παράδειγμα αποτελεί ο ΠΑΟΚ"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα