Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Ονουάτσι:"Έχει χάσει την αξιοπιστία του ο Ηρακλής, αναζητω πιο σοβαρή ομαδα!"

Μπηχτές για τη δοικητική κατάσταση στον Ηρακλή άφησε ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι, αφού παρόλο που είχε σχεδόν κλείσει στο γηραιό, σε δηλώσεις του τόνισε πως ο Ηρακλής έχειχάσει την αξιοπιστία του και πως ψάχνει πιο σοβαρές ομαδες να συνεχίσει την καριέρα του!
Οι δηλώσεις Ονουάτσι στο ραδιοφωνικό σταθμό Arena FM.«Είχαμε προσύμφωνο το οποίο έληγε στις 22 του μηνός. Αυτό δεν έγινε, όμως, κι έτσι παύει να ισχύει με τον Ηρακλή. Έπρεπε να πάρω μια βίζα. Δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Έχουν περάσει 10-12 ημέρες, εγώ σε όλο αυτό το διάστημα δεν μπορώ να προπονηθώ και έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις από άλλα κλαμπ. Δεν μπορώ να πω τίποτα για τον Ηρακλή. Ψάχνω πιο σοβαρές ομάδες. Από χθες ξαφνικά με πήραν τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι όλα είναι έτοιμα. Δεν μπορώ να ασχοληθώ, θα πρέπει να κοιτάξω τον εαυτό μου. Έγινε κάποια κίνηση να έρθουν από τον Ηρακλή στις Βρυξέλλες, αλλά τους είπα ότι μένω στη Λιέγη. Δεν έχω επίσημη πρόταση από άλλες ομάδες, αλλά πλέον δεν θέλω να μιλήσω καθόλου με τον Ηρακλή. Έχει χάσει την αξιοπιστία του. Γιατί έπρεπε να γίνουν όλα την τελευταία στιγμή.
Ήθελα να έρθω για την ομάδα. Ξέρω ότι έχει καλούς οπαδούς. Δεν είναι αυτοί το πρόβλημα. Λυπάμαι πολύ, αλλά δεν θέλω πλέον να έρθω στον Ηρακλή. Τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα και χθες άρχισαν να τα κάνουν όλα τόσο γρήγορα από τη διοίκηση».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα