Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Τεννές"Ο άμαθος από μπάλα πρόεδρος της Λαμίας, έμαθε πλάι μου τα πάντα!"

Αποχώρησε από τη Λαμία ο Μπάμπης Τεννές, με ένα διαζύγιο που μάλλον δεν ήταν και τόσο..."κοινή συναινέσει", όπως είπε ο πρόεδρος της ομάδας της Φθιώτιδας Πανουργιάς Παπαϊωάννου. Ο Τεννές άφησε σαφείς αιχμές κατά του προέδρου της Λαμίας, τον οποίο και χαρακτήρισε τελείως άμαθο από ποδόσφαιρο, και πως πλάι του έμαθε...μπάλα!
Οι δηλώσεις Τεννέ:"Εδώ και μια εβδομάδα μια ίωση με ταλαιπωρεί και ήταν η αιτία της απουσίας μου από το τελευταίο παιχνίδι της ομάδας. Ενώ ακόμη δεν έχω αναρρώσει και δεν έχω πάει στην ομάδα, διαβάζω ότι λύνεται η συνεργασία μου "κοινή συναινέσει". 
Ο άγνωστος και άμαθος μέχρι πριν 7 μήνες πρόεδρος της ομάδας, στους 7 αυτούς μήνες έγινε γνωστός σ' όλη την Ελλάδα μέσα από την καταπληκτική πορεία της ομάδας, αλλά ταυτόχρονα έμαθε τα πάντα για το ποδόσφαιρο.
Αφού πρώτα ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές για την άψογη συνεργασία μας και να τους ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία, όλους επίσης τους συνεργάτες μου για την πολύτιμη βοήθειά τους και τον κόσμο της ομάδας για την αμέριστη συμπαράστασή του, να πω ότι: "η καλή διαχείριση της πολύ μεγάλης επιτυχίας ή της οδυνηρής ήττας θέλει άτομα με επίπεδο, ήθος και ψυχραιμία".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα