Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Βαζάκας:"Έπαιζε η γυναίκα μου με την ερωμένη μου στο Τρίκαλα-Λαμία!"

Ωραία ατάκα Βαζάκα μετά την ισοπαλία της Λαμίας στα Τρίκαλα, με τον Ελληνα τεχνικό να εμφανίζεται φορτισμένος καθότι έχει εργαστεί και στις δυο ομάδες:
«Ξέρετε πολύ καλά τι σχέση έχω με τον κόσμο και ο κόσμος μαζί μου. Τα Τρίκαλα είναι δική μου πόλη, είμαι δεμένος μαζί της και όπως είπα, χωρίς να θίξω πράγματα και καταστάσεις, πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσω γιατί θέλω να τελειώσω εδώ την καριέρα μου. Βλέπετε ότι είμαι φορτισμένος. Ευχαριστώ τον κόσμο που με υποδέχθηκε, ξέρει ότι είναι μέσα στην καρδιά μου. Σήμερα έπαιζε ο επαγγελματισμός με μια ομάδα που έχω στην καρδιά μου. Χαίρομαι για το αποτέλεσμα, σίγουρα στεναχωρήθηκε αυτή η ομάδα που αγαπάω. Σήμερα έπαιζε η γυναίκα μου με την ερωμένη μου, οπότε δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαμογελάσω»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα