Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Σπανός:"Όλοι οι μεγάλοι επιχειρηματίες έχουν φρουρά και όπλα"

Για τις εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο μίλησε ο Γιώργος Σπανός μετά τη συνάντηση του πρώτου γκρουπ των «μικρών» (Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος, Ξάνθη, Παναιτωλικός, Πανιώνιος, ΠΑΣ Γιάννινα) με τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη.

Όσον αφορά όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση, οι ομάδες ξεκαθάρισαν ότι το πρόβλημα δεν είναι αυτές, αλλά οι «μεγάλες» ομάδες που κάνουν τα επεισόδια, ενώ συμφώνησαν να υπογράψουν την δέσμευση, η οποία δεν αποκλείεται να σταλεί στις ΠΑΕ την Πέμπτη (15/03), για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα στις 31/03-01/04.

Απόσπασμα από όσα είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ατρόμητος:

«Προέχει να λυθούν τα προβλήματα με τις πειθαρχικές κλησεις και να είναι ξεκάθαρος ο βαθμολογικός πινακας. Δεν μου άρεσε η απόφαση στη 1.10 τη νύχτα. Δεν μπορείς να ξεκινάς να παίξεις ένα παιχνίδι χωρίς κόσμο και πέντε πόντους πίσω και τελικά να παίζεις με κόσμο και στο μείον 2. Η συγκεκριμένη απόφαση έπρεπε να είναι -3 και το παιχνίδι να το χάσει ο ΠΑΟΚ ή επανάληψη του αγώνα με τον Ολυμπιακό. Αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση. Σαν Έλληνας πολίτης και σαν παράγοντας δεν συμφωνώ.

Το όπλο δεν μου άρεσε οπτικά. Υπάρχουν όμως πολλά κρυμμένα όπλα και τα έχουμε δει σε επιθέσεις με διαιτητές, σε συναδέλφους σας. Ο κ. Σαββίδης είναι μεγάλος επιχειρηματίας. Όπως και ο Μαρινάκης και ο Μελισσανίδης έχουν φρουρά και όπλα: το ξέρουμε όλοι. Έχουμε βρεθεί όλοι σε τέτοια θέση. Να μπούμε σε γήπεδο και δεν βγάζω έξω τον εαυτό μου. Κανείς δεν ξέρει τι πίεση τραβάει ένας παράγοντας. Δεν ευλογώ τα γένια μου, δεν βγάζω έξω τον εαυτό μου. Δεν είναι σωστή η συμπεριφορά, πρέπει να έχουμε αυτοσυγκράτηση και να βγάζουμε το σωστό παράδειγμα προς τα έξω».

Ετικέτες , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα