Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

«Έχω δει πολλές φορές όπλα στα αποδυτήρια»

Ο Ντιέγο Τόρες, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «La Voz De Galicia» και αποκάλυψε ότι έχει δει όπλα στα αποδυτήρια, ενώ έκανε λόγο για «ένα μικρό γκρουπ ισχυρών που ελέγχει τα πάντα».
Επιπλέον, ο Ισπανός μέσος του Αστέρα Αμαλιάδας, ο οποίος έχει περάσει και από Καλλιθέα, Αιολικό, Ηρακλή Ψαχνών και Νέστο Χρυσούπολης, ανέφερε ότι "κυκλοφορεί πολύ μαύρο χρήμα".

Αναλυτικά οι δηλώσεις του 26χρονου:

«Ο κόσμος που δεν είναι μέσα στο χώρο, δεν το καταλαβαίνει. Βλέπει τον Σαββίδη να βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο με το πιστόλι κι εκπλήσσεται. Εμένα, δεν με ξαφνιάζει.
 Σαββίδης δεν είναι ο μόνος που φέρει όπλα. Το βλέπεις ακόμη και στις μικρότερες κατηγορίες. Άνθρωποι που δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο, περικυκλωμένοι μόνιμα από μπράβους με πιστόλι.
Απειλούν άλλες ομάδες που μπορεί να μην παίζουν για τίποτα. Εγώ, έχω δει όπλα στα αποδυτήρια (αναφερόμενος στην περίοδο που έπαιζε στον Ηρακλή Ψαχνών, σύμφωνα με την εφημερίδα) και όταν το είπα σε συμπαίκτες μου, κατάλαβα ότι δεν ήμουν ο μόνος.
Ο φόβος που έχουν οι ελληνικές ομάδες είναι να τους αποβάλλουν από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Ειλικρινά, πιστεύω ότι τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ θα τον τιμωρήσουν και θα του επιβάλουν πρόστιμο, αλλά θα το κανονίσουν «από πίσω».

Ετικέτες , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα