Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Χρυσοχοϊδης τέλος από Διαγόρα!

Ο Κώστας Χρυσοχοϊδης αποτελεί παρελθόν από την προεδρία του Διαγόρα Ρόδου!Ο «ισχυρός» άνδρας των «κυανόλευκων» της Ρόδου κατέθεσε την έγγραφη παραίτησή του στη διοίκηση της ΠΑΕ, κάτι που είχε επισημάνει πως θα κάνει πολύ πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος της Football League.

Σε δηλώσεις του ο πρώην πλέον πρόεδρος του Διαγόρα είπε:
"Ο Διαγόρας αποτελεί κομμάτι της ζωής μου. Από την άλλη όμως πλευρά υπάρχει αυτή η κατάντια στην πλευρά των οργανωμένων φίλων της ομάδας αλλά κι εκείνων που δεν έχουν οργανωθεί οι οποίοι μη αναγνωρίζοντας την προσφορά μου μέχρι τώρα μου έλεγαν συνεχώς με διάφορους τρόπους να φύγω. Τις τελευταίες 2,5 εβδομάδες έζησα ένα μαρτύριο καθώς δεχόμουν συνεχώς απειλητικά τηλεφωνήματα τόσο εγώ στις επιχειρήσεις μου όσο και η ίδια η οικογένεια μου Εγώ φεύγω κι ας έρθουν εκείνοι που ενδιαφέρονται να πάρουν στα χέρια τους τις τύχες της ομάδας . Για μένα προσωπικά το βιβλίο «Διαγόρας» έκλεισε."

Οι οπαδοί του Διαγόρα καταλογίζουν στον Χρυσοχοϊδη πως αν και έφτιαξε καλή ομάδα αγωνιστικά, δεν άφησε την ομάδα να πάρει μέρος στα πλέι οφ μην καταθέτοντας φάκελο αδειοδότησης, και πως το όνομα του Διαγόρα είναι μπλεγμένο στα περισσότερα ύποπτα στημένα παιχνίδια της Ουέφα..
Μαζί με το Χρυσιχοϊδη θα αποχωρήσει και ο έτερος μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Γιάννης Καμπούρης.
Όσον αφορά τη διάδοχη κατάσταση, ήδη έχει ακουστεί το όνομα του επιχειρηματία Μανώκη Μάργελου, ο οποίος είχε κάνει πρόταση και για την εξαγορά πακέτου μετοχών της Ρόδου, αλλά η πρότασή του απορρίφθηκε από τον πρόεδρο της Ρόδου Τόνη Μαρτίνη..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα