Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Έξαλλος ο Σάμιος κατά την απολογία...

Κατά την απολογία για το ματς Ηλιούπολη-Δόξα Δράμας ο πρόεδρος της Δόξας παρουσιάστηκε πολύ εξοργισμένος με την κλήση του στα δικαστήρια...Ο Αλέξης Κούγιας πήρε το λόγο και σχολίασε πως γνωρίζει προσωπικά τον κ. Σάμιο και τον χαρακτήρισε αξιόπιστο άτομο. Το διαιτητή του παιχνιδιού τόνισε ότι δεν τον γνώριζε ενώ σχολίασε ότι αν ήθελε ο Τσακογιάννης μπορούσε να βάλει την ομάδα του να χάσει. «Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί όλοι εσείς δεν πήγατε σε ένα αστυνομικό τμήμα», είπε προς τους ανθρώπους της Δόξας Δράμας ο Αλέξης Κούγιας.
«Αισθάνομαι θλίψη που βρίσκομαι εδώ καθώς με βάλατε στο τσουβάλι με τους άλλους γιατί παίξαμε με την Ηλιούπολη. Είμαι πλοιοκτήτης και απόφοιτος της νομικής με άριστα. Καμία κατηγορία δεν υπάρχει σε βάρος μου», είπε αρχικά ο πρόεδρος της Δόξας Δράμας, Θανάσης Σάμιος, που ήταν φανερά εκνευρισμένος με την παρουσία του ίδιου και της ομάδας του στην αίθουσα.
«Τα τσουβάλια θα ξεχωρίσουν, θα το δείτε στο τέλος», είπε ο πρόεδρος της επιτροπής, Ευάγγελος Κατσής, απαντώντας στα όσα ανέφερε ο κ. Σάμιος για τσουβάλιασμα.
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ένας παράγοντας με κάλεσε σε μια πλατεία να συναντηθούμε, είναι κακό αυτό; Ο Τσακογιάννης με ρώτησε αν «καίγομαι» για το παιχνίδι και του είπα ότι θα το πάρω κανονικά. Με συνοδεία φύγαμε από την Ηλιούπολη, φάγαμε ξύλο και στο ημίχρονο και στο τέλος. Έχουν γραφτεί αυτά στον Τύπο. Μου κάνετε επαγγελματική ζημιά, εγώ αύριο θα πάω στην Κορέα και μου προκαλείτε ζημιά με αυτά που κάνετε. Θέλω μια συνομιλία μου, σας προκαλώ να μου φέρετε».
Ο πρόεδρος της πειθαρχικής επιτροπής είπε στον κ. Σάμιο πως δεν υπάρχει κάποια συνομιλία και ο πρόεδρος της Δόξας Δράμας τόνισε ότι του ζητήθηκαν χρήματα από τον Χάλκο. Όταν αρνήθηκε τόνισε ότι άρχισαν να τηλεφωνούν στον Κασδοβασίλη άνθρωποι της Ηλιούπολης. Όπως τόνισε, δεν ήταν ανάγκη να πληρώσει για έναν αγώνα που η ομάδα του κέρδισε καθαρά στο γήπεδο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα