Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Ρέντναπ:"Δεν ξέρω να γράφω, είμαι αγράμματος!"

Άφωνο άφησε το δικαστήριο ο προπονητής της Τότεναμ Χάρι Ρέντναπ, όταν ομολόγησε πως είναι αγράμματος και δεν ξέρει κάν να γράφει!Ο Ρέντναπ που δικάζεται για υπόθεση φοροδιαφυγής, μίλησε για την προσωπική του ζωή προσπαθώντας να αποποιηθεί τις κατηγορίες ότι φοροδιαφεύγει, ρίχνονάς τα όλα στην ελλειψη γνώσεων που έχει και οργάνωσης!
«Γράφω όπως ένα δίχρονο παιδί. Δεν μπορώ να δουλέψω στον υπολογιστή, δεν ξέρω τι είναι το e-mail, δεν έχω στείλει ποτέ μου φαξ και μήνυμα από το κινητό μου τηλέφωνο. Εχω τεράστιο πρόβλημα και ντρέπομαι που το λέω, αλλά είμαι ο πιο ανοργάνωτος άνθρωπος στον κόσμο. Μπορείτε να ρωτήσετε όποιον θέλετε στην ομάδα. Δεν γράφω! Δεν μπορώ καν να αποτυπώσω στο χαρτί την ενδεκάδα!
Πληρώνω μια περιουσία τον λογιστή μου για να διαχειρίζεται ό,τι με αφορά. Συμπληρώνει τις επιταγές μου και αυτές της συζύγου μου, πληρώνει τους λογαριασμούς μου. Για την ακρίβεια, 'τρέχει' τη ζωή μου», δηλωσε στο δικαστήριο ο προπονητής της Τότεναμ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα