Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Μαρτυρίες απλήρωτων ποδοσφαιριστών

Εξαιρετικό το ρεπορτάζ της "Καθημερινής", στην οποί παρουσιάζονται συνεντεύξεις από πρών και νυν ποδοσφαιριστές μικρότερων κατηγοριών για την οικονομική τους κατάσταση και τα όσα ακούει κανείς είναι όντως θλιβερά...θλιβερά για ένα ελληνικό ποδόσφαιρο που βρίσκεται σε μια φάση ατελείωτης κατάντιας φέτος....

Αντώνης Παναγιωτακόπουλος (πρώην ποδοσφαιριστής με τελευταίο σταθμο τον Εθνικό Αστέρα):
«Δεν καταλαβαίνω γιατί επιβιώνουν αυτές οι ομάδες που βρίσκονται σε τραγική κατάσταση. Εξυπηρετούν συμφέροντα ανθρώπων, ίσως μέσω στοιχήματος, ή μέσω άλλων οδών. 'Ολοι οι συμπαίκτες μου στον Εθνικό Αστέρα ήταν απλήρωτοι. Παίρνουν 200 – 300 ευρώ ανά περιόδους και κάποιοι κάνουν προσφυγές. Έχουν θέμα επιβίωσης.
Εμένα κάποτε μου την “έπεσαν” για να λύσω το συμβόλαιό μου όταν ζήτησα να πληρωθώ. Εναν Ολλανδό τον πλάκωσαν στο αεροδρόμιο. Το ποδόσφαιρο έχει γεμίσει μπράβους».

Κώστας Γεωργιάδης (νυν ποδοσφαιριστής Αναγέννησης Επανομής):
«Είμαστε επτά μήνες απλήρωτοι. Καθημερινά κάνω 80 χιλιόμετρα για να πάω στην προπόνηση και να γυρίσω σπίτι μου. Τα χρήματα που βάζω είναι περισσότερα από αυτά που βγάζω. Ψάχνω 20 ευρώ δανεικά για να πάω στην προπόνηση. Πολλές φορές έρχομαι στο δίλημμα να βάλω βενζίνη για να πάω στην προπόνηση ή να πάρω γάλα για το παιδί μου; Έχω οικογένεια και ζω με δανεικά είτε από τους γονείς είτε από συγγενείς. Οι ξένοι της ομάδας ζουν ένα δράμα. Εχουν φέρει εδώ τις οικογένειές τους και δεν έχουν να πάρουν ούτε ψωμί. Η προπόνηση γίνεται με μόλις οχτώ μπάλες, ενώ τα παπούτσια τα αγοράζουμε μόνοι μας».

Δ.Μ(παίχτης σε ομάδα της Φούτμπολ Λιγκ που ήθελε να κρστήσει την ανωνυμία του)
« Η κατάσταση είναι τραγική. Το 50% των ποδοσφαιριστών της ομάδας είναι νέα παιδιά που τα συντηρούν οι γονείς τους. Παίζουν απλήρωτοι ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα τους δοθεί ευκαιρία να πάνε σε μεγάλη ομάδα. Η κατάσταση αυτή άρχισε τα δύο τελευταία χρόνια. Λόγω της κρίσης δεν βάζουν λεφτά στο ποδόσφαιρο. Η Γ΄ Εθνική “μετακόμισε” στη Β΄ και οι ποδοσφαιριστές ζουν σαν φοιτητές! Το 70% των ποδοσφαιριστών των ομάδων της κατηγορίας είναι χωρίς χρήματα ή με ενέσεις των 300 και 500 ευρώ. Τέσσερις – πέντε ομάδες της κατηγορίας είναι αυτές που δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα