Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ξέσπασε ο Δέλλας

Τα όσα τραγελαφικά έγιναν στο Ολυμπιακό Στάδιο, μετά τον αγώνα ΑΕΚ-Πανθρακικού, δεν χρήζουν καν σχολιασμού, καθώς πρόκειται για πολύ θλιβερές"ποδοσφαιρικές"στιγμές...Εισβολή στον αγωνιστικό χώρο, κλαμμένα πρόσωπα, ξύλο και απίστευτη ένταση που φέρνουν προ των πυλών του υποβιβασμού την Ένωση...
Ο Τραϊανός Δέλλας ήταν έξαλλος μετά τη λήξη του αγώνα με τη διοίκηση της ομάδας και τον Δημητρέλλο που τον άφησαν μόνο του να προσπαθεί να πείσει τον Τριτσώνη να μην διακόψει τον αγώνα!
«Άφησες την ομάδα απροστάτευτη. Δεν έκανες τίποτα. Πού ήσουν σήμερα; Δεν ακούω δικαιολογίες. Έφτασα στο σημείο να κάνω εγώ τον πρόεδρο σήμερα μπροστά στον διαιτητή. Πού ήσουν; Η ΑΕΚ έπεσε», του φώναζε σε τηλεφωνική επικοινωνία ο τεχνικός της Ένωσης....
Στη συνέχεια ο Δέλλας μίλησε σε εκπροσώπους του τύπου που περίμεναν έξω από τα αποδυτήρια:
«Αυτές οι μέρες είναι πολύ δύσκολες. Αυτό που βιώσαμε σήμερα νομίζω ότι δεν υπάρχει να το ξαναβιώσουμε πουθενά. Όπως είπα, οι ώρες είναι δύσκολες. Θα ήθελα να πω πολλά αυτή τη στιγμή. Δεν το κάνω για να μη φορτίσω περισσότερο το κλίμα. Ξέρω πώς αισθάνεται ο αγνός κόσμος της ΑΕΚ. Αν θα μου επιτρεπόταν, θα ζητούσα μόνο από αυτούς συγγνώμη. Δυστυχώς, δεν μας άφησαν να προσπαθήσουμε την τελευταία αγωνιστική. Έχω πολλά στο κεφάλι μου. Δεν θέλω να μιλήσω εν θερμώ. Με βλέπετε ήρεμο, αλλά δεν είμαι. Έχω αναγκαστεί να κάνω πολλές δουλειές για πολλούς εδώ. Το μόνο που θέλω από τον κόσμο είναι να κρατήσει την ψυχραιμία του, την περηφάνια που έχει για την ομάδα και, είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτή η ομάδα θα ανέβει ξανά ψηλά»...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα