Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Πάτσης:"Εγώ δεν είμαι σαν τον Βελλή, ρίχνω μια μούτζα και μένω!"

Δηλώσεις έκανε ο Ανδρέας Πάτσης πριν το παιχνίδι της Νίκης Βόλου με το Φωστήρα και ρωτήθηκε αν εχει φτάσει στα πρόθυρα να αποχωρήσει από το ποδόσφαιρο, με τα όσα συμβαίνουν. Ο πάτσης απάντησε πως εν εντιθέσει με τον πρόεδρο του Απόλλωνα Σταμάτη Βελλή, αυτός δεν εποχωρεί αλλά...ρίχνει μια μούτζα και συνεχίζει να μάχεται!
Απόσπασμα των δηλώσεών του: « Είναι ένας πόλεμος και δεν αντέχουν όλοι. Ο Βελλής π.χ. δεν άντεξε. Μερικές φορές κάμπτομαι και καταβάλλομαι, αλλά δεν θέλω να αφήσω πεδίο δόξης λαμπρό σε όλους αυτούς που κατηγορώ ότι έχουν φέρει το ποδόσφαιρο 100 χρόνια πίσω. Αν είσαι μάγκας Πάτση μπες μπροστά και πολέμα. Θα είναι μια άλλη μέρα για όλους μας. Θέλω να κρατάω χαμηλά τους τόνους. Δεν αργεί πολύ. Οκτώ μέρες έμειναν. Εύχομαι να είναι οι τελευταίες μέρες των πέτρινων χρόνων της Νίκης. Δεν έφτασα κοντά στην αποχώρηση. Είναι θέμα χαρακτήρα. Ο Βελλής έριξε μία μούντζα και έφυγε. Εγώ αντιθέτως ρίχνω μία μούντζα και μένω. Είμαι πιο μαχητικός, πιο αγωνιστής και από λόγους χαρακτήρα δεν μου αρέσει να το βάζω κάτω. Για να διευκολύνω την κατάσταση ο κύκλος μου στη Νίκη μόλις άνοιξε. Γιατί ακούγεται ότι ο Πάτσης θα τη βγάλει τη Νίκη στη Σούπερ Λίγκα και θα φύγει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα