Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Στην Ελλάδα αναφέρθηκε ο Σάντος μετά την πρόκριση της Πορτογαλίας στον τελικό!

Δεν ξεχνάει την Ελλάδα ο Φερνάντο Σάντος!Ο 61χρονος τεχνικός είναι εντυπωσιακό πως στις πρώτες του χρονικά δηλώσεις αναφέρθηκε στη χώρα μας και τους Έλληνες που τον στηρίζουν, ενώ μεταξύ άλλων είπε πως οι Ίβηρες πάνε στον τελικό για να το σηκώσουν έστω κι αν δεν είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο.
Απόσπασμα από τα λόγια Σάντος:«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είμαι χαρούμενος για την οικογένειά μου, για τους παίκτες και για τους Έλληνες που με υποστηρίζουν. Διότι με υποστήριξαν πολλοί Έλληνες ακόμη και στο στάδιο και η σκέψη μου πάει και σ΄ αυτούς τους ανθρώπους. Και στο πρώτο ματς όταν ήμουν στον πάγκο της Πορτογαλίας ήθελα να είμαι στο γήπεδο που θα βρίσκομαι τώρα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα