Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Αποθεώνει Σαββίδη ο Κούγιας, πρόταση να γίνουν συνέταιροι του έκανε ο ηγέτης του ΠΑΟΚ!

Συνάντηση με τον Ιβάν Σαββίδη είχε στο περιθώριο του αγώνα του Κυπέλλου ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΛ ο Αλέξης Κούγιας και μάλιστα είπε ότι του έκανε πρόταση ο Σαββίδης να γίνουν συνέταιροι.
Ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ μίλησε με τα καλύτερα λόγια γαι τον ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ, ευχαρίστησε τον ΠΑΟΚ που συναίνεσε ώστε να τιμηθεί η μνήμη του αδικοχαμένου Μπλιώνα, ενώ παρουσιάστηκε απογοητευμένος από τους «βυσσινί».
Αρχικά δήλωσε: «Έχω κάνει έναν καταπληκτικό φίλο στα 66 μου χρόνια. Αυτός λέγεται Ιβάν Σαββίδης. Είχα μια μεγάλη συνάντηση μαζί του, ανταλλάξαμε απόψεις. Τον φίλο μου επειδή πολλοί τον εκμεταλλεύονται, δεν παίρνει αυτά που του αξίζουν. Για την άποψη του στο ελληνικό ποδόσφαιρο, τη συμμερίζομαι απόλυτα και έχουμε πει ότι θα αποτελέσουμε τουλάχιστον ένα δίδυμο ανθρώπων. Είμαι καλός δικηγόρος, αυτά που μου περισσεύουν τα βάζω στο ποδόσφαιρο. Είναι άδικο, άνθρωποι σας σαν εμάς να μην παίρνουν ικανοποίηση. Δεν είχα ποτέ τέτοια άποψη για κανέναν ιδιοκτήτη ομάδας. Του το είπα, μπροστά στο Ζαγοράκη
Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ του κοστίζει πολύ περισσότερο και παίρνει λιγότερες ικανοποιήσεις από αυτά που πληρώνει. Μου απάντησε, "πούλησε την ΑΕΛ και έλα να γίνουμε συνεταίροι". Του είπα ότι δε γίνεται αυτό. Του είπα ότι με θωρώ ευλογημένο που είμαι ηγέτης αυτής της ομάδας και το τελευταίο που θα ήθελα θα ήταν να πουλήσω τις μετοχές μου. Έχουμε δώσει το λόγο μας να συνεργαστούμε σε όλους τους τομείς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα