Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Ρανιέρι: "Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Εθνική Ελλάδας"


Ο Ιταλός τεχνικός υπογράμμισε πως δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ από την περίοδο που έφυγε με άσχημο τρόπο από την Εθνική Ελλάδος:
"Είμαι 64 ετών. Μάχομαι πολλά χρόνια και πάντα ήμουν αισιόδοξος. Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσα να πάρω ένα πρωτάθλημα. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Ελλάδα πριν ενάμιση χρόνο και πολλοί είχαν ξεχάσει τι είχα κάνει. Είμαι αυτός που ήμουνα και στην Ελλάδα, δεν έχω αλλάξει. Το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να το αφιερώσω σε όσους με πίστεψαν. Θα παραμείνω στη Λέστερ. Ο πρόεδρος έχει προγραμματίσει να χτίσει μια ομάδα που θα μπορούσε να μπει στο Champions League. Πρόκειται για μια σεζόν που δεν γίνεται να επαναληφθεί, την επόμενη θα πρέπει να παλέψουμε για να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα του πρωταθλήματος. Πρέπει να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε σαν ομάδα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα