Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Σάντος:"Ευχαριστώ και την Ελλάδα που πήρε η Πορτογαλία το ευρωπαϊκό!"

Ο Φερνάντο Σάντος πανηγύρισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με την Πορτογαλία την Κυριακή (10/7), ωστόσο ούτε σε αυτή την περίπτωση ξέχασε την Ελλάδα.
«Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μας υποστήριξαν από την αρχή της διοργάνωσης. Ευχαριστώ πολύ την Ελλάδα (σ.σ.: στα ελληνικά). Πάντα είναι στην καρδιά μου. Αξίζαμε αυτή τη νίκη.
Αυτή η ομάδα αποτελείται από πολλούς νέους παίκτες. Έχουμε σπουδαίο μέλλον. Τώρα πρέπει να πανηγυρίσουμε», είπε αρχικά στο flash interview ο τεχνικός των πρωταθλητών Ευρώπης.
Λίγο αργότερα, στη συνέντευξη Τύπου, διάβασε κάτι που έγραψε, προκειμένου να μην ξεχάσει όσους ήθελε να ευχαριστήσει: «Ευχαριστώ τον Θεό. Τον πρόεδρο της ομοσπονδίας που με υποστήριξε. Δεν ξεχνώ ότι για κάποια ματς ήμουν τιμωρημένος.
Θέλω να πάω σπίτι να φιλήσω τη μητέρα μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, το γαμπρό μου, τους φίλους μου, πολλούς που αποκαλώ αδέλφια. Ευχαριστώ και έναν καλό μου φίλο που με βοήθησε να είμαι σεμνός και ό,τι κάνω στη ζωή μου το κάνω με ταπεινότητα».
Εν συνεχεία, έβγαλε τα γυαλιά του και είπε συγκινημένος: «Είμαστε ομάδα, νικάμε ως ομάδα. Ο Κριστιάνο μπορεί να κάνει τα πάντα, να σκοράρει όποτε θέλει. Πάντα έλεγα στους παίκτες μου ότι έχουμε ταλέντο και ποιότητα. Αυτό θα μας οδηγούσε στην επιτυχία. Πάνω απ’ όλα πρέπει να παλέψουμε ως ομάδα.
Αυτό ήταν πάντα το μήνυμά μου και αυτό μας οδήγησε στην κατάκτηση του ευρωπαϊκού. Πιστέψαμε ότι μπορούμε και είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης. Είναι μεγάλη νίκη για όλους.
Είναι μια νίκη της Πορτογαλίας, όχι δική μου. Για όλο το έθνος. Ήταν μαζί μας, μας υποστήριξαν. Είναι μια νίκη και για όλους τους Πορτογάλους που είναι εκτός χώρας. Το περιμέναμε με αγωνία.
Υπάρχουν πολλοί Πορτογάλοι που πίστευαν ότι αυτό θα συμβεί σήμερα. Οι Πορτογάλοι είναι οι καλύτεροι στον κόσμο και τους δίνω συγχαρητήρια για την υπομονή τους».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα