Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Τσιριμπής:"Η Παναχαϊκή θα σωθεί δικαστικά αλλά εγώ θα τη ρίξω Γ Εθνική!"

Την πεποίθησή του ότι η Παναχαϊκή τελικά θα κερδίσει την παραμονή της στη Β’ Εθνική, καθώς θα προκύψουν δικαστικές αποφάσεις που θα τη δικαιώσουν, εξέφρασε ο Ποτής Τσιριμπής.
Ο πρόεδρος της πατρινής ΠΑΕ, ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να κρατήσει την ομάδα με συνέπεια να βρεθεί τελικά στη Γ’ Εθνική.
Πού τα είπε όλα αυτά; Σε πηγαδάκι που στήθηκε μετά το πέρας του Δ.Σ. της Ένωσης Β’ Εθνικής, στο οποίο συμμετείχε με θορυβώδη, όπως το συνηθίζει, τρόπο.
«Να ξέρετε ότι η Παναχαϊκή θα σωθεί. Το -12 που σβήστηκε ήταν μόνο η αρχή. Θα έρθουν δικαστικές αποφάσεις που θα σώσουν εν τέλει την Παναχαϊκή. Εγώ έκανα τα πάντα και θα έχω σώσει την ομάδα. Εγώ όμως δεν πρόκειται να κρατήσω την Παναχαϊκή και θα πάει μοιραία στη Γ’ Εθνική. Για να δω, λοιπόν, τι θα κάνουν οι Πατρινοί παράγοντες που αγαπούν την ομάδα. Εγώ μια φορά την Παναχαϊκή θα την έχω σώσει», είπε ο Τσιριμπής στο περιθώριο του συμβουλίου σε εκπροσώπους άλλων ομάδων και παρουσία δημοσιογράφων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα